• (Android) Towerlands - tower defense هک پول بی نهایت

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Towerlands - tower defense ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Towerlands - tower defense IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ هک پول بی نهایت ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Towerlands - tower defense 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    من سعی کردم بازی کنم اما صفحه اول هرگز بارگذاری نمی شود فقط برای همیشه بدون هیچ چیز حرکت می کند ... می دانم که این یک بازی هیجان انگیز است بنابراین ناراحت هستم که نمی توانم بازی کنم ... شک دارم که کاری در مورد آن انجام شود.

    بازی سعی می کند شما را 4.99 از خفاش شارژ کند و یک قرمز باقی بگذارد! در شهری که بدون پرداخت هزینه از بین نمی رود. این بازی دارای چندین باگ است که امکان قرار دادن یک قهرمان مشابه را در اسلات‌های متعدد و همچنین پنجره‌های بازشو از واحدهای ارتقاء یافته است که حملات به امواج یا قلعه‌ها را قطع می‌کند. این همچنین نشان داد که آنها فقط یک لایه روی پس زمینه قرار داده اند.

    توی مرحله گیر کردم

    اگر به آن مسیر بروید، به اندازه کافی سرگرم کننده است، اما بازی کردن آن بدون نیاز به خرید برنامه آسان است.

    این یک بازی مناسب است، اما محتوای بسیار کمی دارد. به سرعت متوجه می شوید که بازی کاملاً تکراری است.

    تا الان حدود 3 ساعت وقت گذاشته واقعا لذت میبرم تبلیغات فوق العاده تهاجمی هستند اما حداقل پاداش ها برای مشاهده مناسب هستند. در هنگام کار در بین کارها عالی است.

    گاهی اوقات اتصال به بازی سخت است. حتی اتصال من هم خوب است، باعث می شود بازی را انجام ندهم. سطح نیز بسیار سخت است، نیاز به جمع آوری پول زیادی برای ارتقاء نیروها دارید.

    گرافیک خوب در ابتدا سرگرم کننده است. زمانی که مجبورم کرد یک بازی خودکار انجام دهم، متوجه شدم که واقعاً در حال بازی کردن نیستم. فقط با تماشای یک بازی روی دو چیز کلیک کنید، سپس یک تبلیغ، سپس یک بازی را تماشا کنید. تقریباً من را داشتی، حذف نصب کن.

    بازی سرگرم کننده، تعادل خوب باخت/برد و نیاز به تماشای تبلیغات. تنها چیز منفی دکمه X است، برای بستن تبلیغات آنقدر کوچک است که تقریبا غیرقابل کلیک است. خفیف آزار دهنده

    درآمد طلا را تا حدی کاهش می دهد: با این حال، قابل درک است، علاوه بر آن، این یک بازی f2p خوب است.

    بازی خیلی خوبیه سرگرم کننده است و خیلی زود خسته کننده نمی شود. این فقط یک کپی بد از برخی بازی های محبوب دیگر نیست. قرار دادن تبلیغات خوب است زیرا تماشای تبلیغات اختیاری است و در واقع برای آن پاداش می دهد. تنها چیزی که چرا 5 ستاره نمی دهم این است که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. بازی باید امکانات بیشتری داشته باشد.

    ذخیره ابری به درستی کار نمی کند. من روزهای پیشرفت را از دست دادم زیرا بازی ذخیره نشد. همچنین به دلیل تداخل ذخیره ابری، اجرای این کار در چندین دستگاه به معنای واقعی کلمه غیرممکن است. لطفاً یک دکمه "ذخیره ابری" دستی می خواهیم.

    تر

    Towerlands - tower defense Diskarte izdq

    Towerlands - tower defense Diskarte ecz

    من از این واقعیت خوشم می‌آید که آنها تبلیغات را مجبور نمی‌کنند. به دلایلی وقتی می خواهید چیزی بخرید؛ مانند بازی های دیگری که برای آنها چیزهایی خریده ام کار نمی کند. من آن را حذف کردم و اکنون نمی توانم بازی را دانلود کنم. ممنون که پولم رو پس انداز کردی :)

    بازی بسیار جذاب است، اما به نظر من از ذخیره ابری استفاده کنید زیرا. من نمی توانم بازی ذخیره قدیمی خود را بازیابی کنم. داره اذیتم میکنه دوباره از صفر/0 شروع کنید. دیوونه...:"(

    Towerlands - защита башни Стратегии vstu

    بازی سریع و آسان. تعداد زیادی ارتقاء قابل دسترسی برای امتحان کردن.

    بازی سرگرم کننده است اما وقتی گوشی را عوض می کنید نمی توانید بازی خود را انتقال دهید بنابراین من فقط 100 سطح را از دست دادم. آنقدر سرگرم کننده نیست که بتوان از صفر شروع کرد....

    بازی در ابتدا شگفت انگیز بود، اما در یک نقطه شروع به جلوگیری از قرار دادن هر واحد جدید کرد. این خشمگین بود و اگر سعی می کردم هر واحد ماژول یا برجک را عوض کنم، نمی توانستم آنها را برگردانم. اگر این باگ برطرف شود این بازی شگفت انگیز خواهد بود.

    خرید حرفه ای ناعادلانه است، آیا به مشتریان ضعیف خود اهمیت نمی دهید؟ من در حال حاضر به حداکثر رسیده ام هیچ کاری برای انجام دادن ندارم، تنها هدف من این است که حرفه ای را دریافت کنم، اما من فقط 13 سال دارم بدون پول چگونه می توانم آن را دریافت کنم؟

    خوب

    یادگیری و بازی کردن این بازی آسان است. هیچ چیز خیلی پیچیده نیست و دارای یک سیستم سطح بالا استاندارد است. بازی بسیار لذت بخش که برای گذران زمان عالی است.

    بازی خوب تا اینجا! ارتقاء آن هزینه ای است اما برای لذت بردن از بازی شرط لازم نیست!

    Towerlands - tower defense ስልት arab

    مکانیک و اصول بازی بسیار عالی هستند، اما نحوه تعیین قیمت‌های خود شگفت‌انگیز است. من 100 بازی را آزمایش کرده ام و این باید یکی از بالاترین سیستم تراکنش های خرد باشد که دیده ام. این بازی با کاهش سیستم قیمت گذاری خود به راحتی می تواند به رتبه بالاتری دست یابد.

    من قبلا این بازی رو داشتم بهترین بازی های مشابه خودشه و دستت برای هر کاری

    ویرایش: بازی قبلاً به آخرین نسخه به روز شده بود و گزینه ای برای لغو وجود نداشت. من به جواهرات اهمیتی نمی دهم زیرا دیگر بازی را انجام نمی دهم. واضح است که عمداً برای فریب دادن مردم طراحی شده است. یک بار دیگر متوجه می‌شویم که به طور تصادفی یک دسته جواهر خرج می‌کنند، زمانی که دکمه ارتقا به طور تصادفی به یک دکمه ارتقاء جواهر تغییر می‌کند. کاملا شرم آور حذف نصب شد

    نمیاد بالا.از سازنده بازی میخوام پیگیر کنه مشکل رو.

    بازی خوب ♦️

    هنوز تا آخر بازی نکرده‌ام، بنابراین مطمئن نیستم که آیا می‌توان این کار را بدون پرداخت انجام داد یا خیر. تا کنون این یک بازی رایگان سرگرم کننده برای افراد پرمشغله ای است که نیمی از زمان را مشغول کار یا تمیز کردن هستند. می‌تواند از ماموریت‌های جانبی اختیاری‌تر مانند کاروان‌ها استفاده کند، در حالی که منتظر طلای شماست تا دوباره پر شود، در غیر این صورت 5 ستاره خواهد بود. کیفیت گیاهان در مقابل زامبی ها کاملاً خوب نیست اما خوب است.

    خوب پس این برداشت من است. من از این نوع بازی‌ها خوشم می‌آید، درست مثل رشد قلعه، بدون این که چه چیزی اول شد، اما این بازی خیلی بهتر به نظر می‌رسد و چیزهایی را ارائه می‌دهد که بیشتر دوستشان دارم. با این حال در قلعه رشد بسیار رضایت بخش است و شما را مجبور نمی کند چیزهایی بخرید، من فکر می کنم 10 دلار در ماه کاملاً مضحک است، مطمئنم که افراد زیادی آن را نمی خرند یا بیشتر از یک مورد آن را نمی خرند. ماه tbh باید 2 یا 3 دلار باشد 10 دلار در ماه است 120 در سال مسخره است

    عالیه

    بازی خیلی خوب است، واحدهای ویژه را فقط با پول واقعی می توان خرید، قبیله ها فقط می توانند منابع اهدا کنند، چرا طلا یا کریستال ها را اهدا نمی کنند؟.. از آنجایی که من بیشتر اوقات در رایانه شخصی بازی می کنم، اگر این بازی قابل بازی باشد عالی بود. در شبیه سازها.. بد نیست که نیست و در مراحل بعدی تکراری می شود... بدون جنگ های قبیله ای یا pvp... 2 ستاره برای بازی.

    تبلیغات "اختیاری" 3/4 از درآمد طلای شما را تشکیل می دهند و زمان بیشتری را صرف تماشای آنها می کنید تا بازی. شما می‌توانید با یک زیرمجموعه ماهانه 10 دلاری در ماه، این مشکل را حل کنید، که برای بازی واقعی شما بسیار کم است. جالب‌ترین واحدها نیز در پشت دیوار قفل شده‌اند، بدون هیچ راهی برای کسب درآمد از طریق گیم‌پلی، یکی 5 دلار و بقیه هر کدام 10 دلار است. تنها نکته مثبتی که در مورد این بازی می توانم بگویم این است که سیستم انرژی ندارد.

    Cooking Fest : kook spelletjes Arcade kwk

    بازی را دوست دارم، اما به محض اینکه به سطح 20 رسیدم، به من اجازه نمی دهد که رئیس را شکست دهم یا نقشه را انجام دهم. سعی کردم گوشی رو ریستارت کنم و برنامه رو دوباره نصب کنم ولی نشد. آیا من کار اشتباهی انجام می‌دهم، پیشنهادی در مورد اینکه چه کاری انجام دهم یا بازی هنوز کمی باگ است. اگر نه، ممکن است زمانی که بازی به روز می شود، مشکل برطرف شود.

    هه

    این یک بازی کاملاً مفهومی است، اما فقط یک کپی کاملا واضح از Grow Castle است، و هر تغییر کوچکی که وجود دارد ارزش انتخاب این بازی را ندارد.

    حوصله میخاد

    این بازی مانند ته جهنم پایانی ندارد، به راه خود ادامه می دهد و ارتقاها نیز برای برج ها نامحدود است. اگر شما فردی هستید که دوست دارید بازی را کامل کنید و به بازی بعدی بروید، این بازی برای شما مناسب نیست زیرا تا آنجا که من می دانم این بازی فراتر از 2000 سطح است.

    عللللللللللللللللللللللللیلی


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :